Burmistrz Miastka zaprasza wszystkie organizacje pozarządowe działające na terenie Gminy Miastko do zgłaszania uwag, opinii i wniosków do Projektu „Rocznego programu współpracy Gminy Miastko z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na rok 2026”.
Program ten określa zasady, formy i zakres współpracy organów Gminy z organizacjami pozarządowymi oraz umożliwia powierzenie lub wspieranie zadań publicznych pozostających we właściwości samorządu Gminy Miastko. Opracowywany program będzie stanowić podstawę współpracy z organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami w zakresie realizowania lokalnej polityki wspierania aktywności pożytku publicznego w 2026 roku.
W dniu 29 września 2025 r. o godz. 16:00 w Centrum Informacji Turystycznej zostanie zorganizowane spotkanie konsultacyjne z przedstawicielami organizacji pozarządowych. Udział w spotkaniu jest nieobowiązkowy.
Wszelkie uwagi i sugestie prosimy składać do dnia 29 września 2025 roku w formie pisemnej na adres:
Urząd Miejski w Miastku – Wydział Rozwoju i Współpracy,
ul. Grunwaldzka 1, 77 – 200 Miastko,
lub pocztą elektroniczną na adres e-mail: promocja@um.miastko.pl, podając datę i dane podmiotu zgłaszającego (nazwę organizacji, adres siedziby, telefon, e-mail, imię i nazwisko przedstawiciela).
Dużym udogodnieniem będzie jeżeli zgłoszone uwagi zawierać będą następujące informacje:
- stan pierwotny danego zapisu z podaniem strony i/lub obszaru współpracy,
- sugerowana zmiana lub uzupełnienie (konkretny sugerowany zapis),
- uzasadnienie wprowadzenia zmiany.